:: LU PIKIR LAH SENDRI ::


calon pertama : CHEF WAN


" tolonglah! ia sebuah kelab tarian dan sudah tentu niat saya pergi ke sana untuk menari.Bagi saya itu tidak salah kerana niat saya untuk berhibur sambil bersenam.Bukankah menari satu daripada riadah seperti aerobik?? "


calon kedua : MISHA OMAR


" Misha rasa gembira menyambut kemerdekaan negara kali ini kerana kali ini,dapat berduet dengan abang Jamal.."


calon ketiga : SYANIE


" Syanie..apakah niat anda apabila anda berjaya mengurangkan berat badan??.."

jawapan dari Syanie..." niat saya yang pertama,ingin memakai bikini di tepi pantai.."


calon keempat : AHLI KUMPULAN X-FACTOR (xtau sape)


" Saya gembira menyambut kemerdekaan kita bila negara kita berjaya mencapai mencapai kemerdekaan pada tanggal 31 Ogos 1956," jawab salah seorang ahli kumpulan X-Factor apabila ditemubual dalam satu rancangan khas kemerdekaan dalam siri "Bersama Norman" yang disiarkan di TV1....kui kui kui kui~


calon kelima : FIZA


" Fiza pakai seksi sebab bersyukur dengan pemberian Tuhan " [panas beb...]


calon keenam : ANITA SARAWAK


" Petua kecantikan saya baca selawat setiap kali basuh muka..." muahx!!


calon ketujuh : IFA RAZIAH


" Tak ade lah...amik air semayang je..." - menjawab soklan kenapa muka nampak berseri-seri


calon kelapan : JESLINA


" saya pakai baju seksi-seksi sebab Malaysia ni panas...hehehehee!


calon kesembilan : ARTIS2 BARU


" saya masuk dunia seni bukan carik glamor" keh keh keh keh.....



hakhakhak....

bungok n ampeh btol...


:: YUMAKO MATSUKI ::

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Anonymous said...

pergh
pedas tu
hmm
bagus lagi kalo mereka mereka tu baca blog kakak2 ifah nih kot
heh~
takpe
moga mereka dapat hidayah
insha allah
tak kisahlah macam mana,macam mana pun,yang penting kita sume saling mendo'akan ye!

:: Followers ::