GMM kehilangan KAMU :(

''kakak,akak,k.yong,k.ila,kak nurul,k.niza''


''mereka bersama k.wa be4 fly to Msia''

pas balik dr mator anta mereka,aku trus solat n tido..letih menguasai diri ini..padahal xde buat ape2 pun..hmm

xlame tuh,ttbe i got message frum k.wa
''dah tgok mrkh tarbiyah??''
aik??kuar dh ke?be4 tido td..sempatla aku menyinggah pada e-service pada nombor matrix aku..yg bru kuar just fiqh ibadat 2 n maqasid..fuhh~alhamdulillah..sykur2 sgt2 pada maqasid..unexpectednye :D...thank you Allah..bile dpt tau je,aku trus message dak tuh..tanpa bertanyakan brape die dpt..aku trus gtau aku nye..haha..sgt pelik aku punyer kelakuan kali itu..mungkin happy barangkali?hehe...alhamdulillah again..

tanpa memblas msj pade k.wa,aku trus laju menekan nombor matrix aku n log in..yup,keempat2 subjek aku dah kuar..fuhhh~alhamdulillah..menghembuskan nafas gile2..huhu..trus msj k.wa..
say congrates~akhirnye..debaran yg dinanti semenjak exam habis aritu telah terjawab..
tahniah tahniah tahniah k.wa...epy utk k.wa sgt2 :)..x lupe juga pade akak2 yg lain..kakak,k.yong,akak,k.mida,k.su dan bro ikhwan..~
TAHNIAH
CONGRATES
ALFUN MABRUK


hmmm..majority dr bacth aku sendiri..mereka inilah kakak2 yang paling sporting penah aku jmpe..bile k.wa gtau yg akak nanges bile result dh kuar,ttbe aku pun turut bergenang..aku memikirkan yg batch aku akan kehilangan mereka..kakak2 tajsir yg lain pun turut akan tinggalkan kami kebanyakan pada fasal awal dan thani..

selama aku di sini,telatah dan gelagat mereka lah pengubat hati ini..
mereka yg banyak membantu dan memberi idea tika aku kebuntuan..
aku banyak belajar dari pengalaman mereka..
aku budak baru belajar..
memerlukan pandangan dan sokongan semua org..

pesanan ringkas pade kakak2 bacth saye :


k.wa,
maafkan ***** selama ni kalau ade buat k.wa terasa..
k.wa kakak yng paling best!
thx slame nih tahan ngan perangai kiteorg yg 'tahpape' nih
thx slame nih slalu msk utk kiteorg..
thank yu very much especially tyme my family came here..
igt kenangan kite selama jadi classmate aritu..
thx segalanya..maaf ye~0-0
sayang akak:)

kakak,
thx byk bg tunjuk ajr bile saya kene pgg GMM n bendahari~
kakak mmg smart dlm bekerja..
saya kagum dengan kakak..
sayang kakak :)

k.yong,
thx coz selame nih sentiase menyokong adik2 k.yong nih dr blakang..
k.yong mmg byk kate2 semngt pd kami sume ^_^
sayang k.yong :)

akak,
thx selama nih sentiase bersikap sebagai seorang ibu pada kami sume :P
akak memang seorg yang banyak beri tunjuk pd kami
sayang akak :)


p/s:kahwin jgn lupa jemput ya!success slalu :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 comments:

Binafsha's said...

weyh,mane dpt pic ktorg kt mator tuh??nak!!nnt send kt ak ea..
rindu ar kt kakak2 ni..kem slm sumer k..rindu mu'tah gak..hohoo..^__^

::yumako matsuki::

K.A.M.I said...

hoho~
kan aku ade snap be4 korg check in tuh :D
oryte2..nnt aku bg ek..hehe
insyaAllah,akan ku sampaikan pade mereka..heee..

*purplelish*

Anonymous said...

^_~

Anonymous said...

salam...

famur said...

akk,kami kehilgnmu di sini,msia!!!

Binafsha's said...

ohh adik :)

jgn ckp cmtu..
kMU mne hlg kakak..
miss u always dear :p

Anonymous said...

huhu

sian adik

dah emo plak die

Binafsha's said...

adik sejak dua menjak nih..
sangat emo..fuhhh:((

:: Followers ::