kini bermula

''selamat bercuti pada mereka yg berade di Msia skrg''


tika aku menulis post ini,
aku tinggal sorg sahaja di rumah..sambil ditemani akma n faiz[sementara mereka berade di msia]

sedih la jugak~hehe..
tapi semuanya..KINI BERMULA..

*bermulanya aku survive idup sesorang tanpa housemate
*bermulanya aku dengan kerja-kerja yang tertangguh [tah bile2 nk habis ek??]
*bermulanya aku sentiase bersama k.wa,akma n faiz[thx sume]
*bermulanya aku dengan program ihya' ramadhan di Mu'tah
*bermulanya aku dengan hari-hari dimurakibkan bile ke masjid utk terawih
[thx to our murakib:p]
*bermulanya aku dengan sweet green turtle n donut jericho :)
*bermulanya aku dengan merancang itu ini
*bermulanya aku dengan sentiase meng'update' tntg adik2 baru yg bakal tibe..
*bermulanya aku untuk lebih mengenali mereka-mereka yg ade di mu'tah nih


bila berakhirnya?

^_^ ingatlah,
bahawa setiap perkare tidak akan terhenti melainkan dengan HEMBUSAN TERAKHIR..
y0k muhasabah diri kite selalu
dan
INGAT MATI selalu..

sempena bulan Ramadhan ini,aku mengucapkan selamat bepuase kepade seluruh umat Islam..semoga Ramadhan kali ini lebih bermakna bagi diri kite semua..ameen


p/s:teringt Ramadhan lepas tika berade di Msia..wah~rindu *_*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

Anonymous said...

you are not alone^^

famur said...

salam ....akak......Allah always beside you...you never alone,,dear:P...sy bngge ade akk mcm awk...hehek22

Binafsha's said...

wslm adik :)

thx dik..insyaAllah..kakak pn bangge ade adik mcm adik :D

*purplelish*

Binafsha's said...

jgn sedey...
kami blk x lame..huhu..
ade 'kerja' perlu diselesaikan kt mlysia neh..hohoo..
rindu korang~ ;)

::yumako matsuki::

Binafsha's said...

rindu korg jugak
hehe :p

*purplelish*

Anonymous said...

wah,menyentuh hatinya entry purplelish nih T.T

sorila,akk pun terpaksa balik.kalau x,boleh korg g irbid,boleh kte jalan mane2 same2,boleh bncg2 macam2,boleh share cte2..huhu

jgn sedey2 ye.tabahkan hati!! :)

[akak]

:: Followers ::