bila hari nak balik kurang dari 10 jari..



sori kecap,yumakomatsuki menyibok..hihi..pic ni je yg den ado..puas cari pic kuwait airways..bule kan??


bila hari nak balik kurang dari 10 jari..

mula la aku nk godek laci tu tengok tiket hari-hari..
sambil mengira-ngira waktu bertolak n waktu akan sampai ke malaysia..

bila hari nak balik kurang dari 10 jari..

tiap-tiap hari aku tarik kerusi nak amek beg atas almari..
mane tahu ada barang yang kena masukkan lagi..
sambil..
yumakomatsuki n purplelish memandang simpati..
(ala..tak sampai..)

bila hari nak balik kurang dari 10 jari..

mimpi aku pun berkisar awan-awangan..
konon dalam flight la tuh..

bila hari nak balik kurang dari 10 jari..

imtihan nihaie aku buat cam ujian canang 1..
kacang jer tu..
beg balik kampung lebih menarik perhatian dari buku..
n pen ditangan yang patutnya menulis nota..
aku tulis senarai barang yang nak dibawak balik ke malaysia..

bila hari nak balik kurang dari 10 jari..

kredit memang sentiasa kurang..
sebab asyik call malaysia..
suh jemput ak bila balik malaysia nanti..
n aku rasa..
aku bakal di flying kick oleh adik nnti sebab bising sangat..
macamla balik khirij kan..

haha..

tapi ape2 pun aku rasa aku akan teruskan sume pe'el2 ni..
sampai jari untuk mengira tinggal satu..
hehe..

kecap~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 comments:

Binafsha's said...

dah nak balik dah korang..
nnti tinggalla sorg nih sesorg..
hlg arh..
huhu~papepun,have a nice journey korg :)

*purplelish*

Binafsha's said...

alololooo...
ciannye dia...hihii
jgn la sedey wei..ktorg bukan nye blk grad pon..blk tunang je..oopppss!!hahaha..

wei,nnti rindu la nk sakat ko..hukhuk..(x padan dgn kcik ak neh)

wei,nnti rindu la nk tido dgn ko..(suke menyempit kt ko mlm2 kan??)

wei,nnti rindu nk gelak gabungan besor dgn ko...(gelak berterabur xleh bla..)

wei,nnti rindu kt 'kembar' ak sorang neh...(kembar ke??hoho)

wei,nnti rindu nk tngok movie dgn ko(even ak tau,ak sorg je yg betahan smpai abes cite,korg tido!!)

tp...ak paling rindu nk takutkan ko dgn kucing kot...xpon,rindu nk mkn wedges!!!!!!!!hohohoo..


papepon..rindulah sumer2 kat ko nanti!!!!!ceeewahh..hikhik..


p/s:jago diri,jago 'kwn' den yg x blk tuh,jago wsma,jago adek2 ni..kem slm sama budak baru k..tataaaa~hee...

Binafsha's said...

lupe nk gtau...

yang comel lagi ikhlas dan suci,

::yumako matsuki::

^___^

Binafsha's said...

hohoho~
*ttbe sayu ati nih..haha
padahal x stat2 lagi exm aku nih..
adoiiii~[penin]

tuhla psl..aku tau tuh korg balik SEBULAN je..tp aku xdpt bygkan bile syp kiri n syp kanan aku kt sini XDE:(..huhu[lame tuh wei 30 hari..]

haha~aku duk pk2 je
ape la jd kt aku..

sunyi?
sepi?
pendiam ttbe?
huhuhu

tp xpe..aku akn sentiase on9
kalau aku duk kt umh nih..kot
duk umh sano pun..aku try on9 gune yamee yo :) [sbb aku tau mst ko on9 jgk kan kan kan ??;)]


xpelah,balik elok2 ek?pegi mane2 elok jugak..gi beli brg utk biro ekonomi bkmns ke..gi beli baju ghayo ko..gi jln ngan mimi n ifah n fana ko...gi e-poh ko..mano2 la yo..JAGE DIRI~yg pntg stiap kali mkn tempe kt msia..plz plz..IGT AKU!!!hahaha...[hlgla rindu sket aku kt tempe:P]


aduh...ade jugak jadi post kang komen nih..haha..

oryte2,jgn ghisau..
sume akn aku tgok2 kan..
insyaAllah..
akma + faiz??kami akn sentiase bersame insyaAllah..

wismaa???
dun worry beb!:)


'kwn' ko???[even tatau sape..tp cm tau ;)]

jgn ghisaula..die pndai jg diri kot:)

p/s:ko nak kcau aku ngan kucing?berani la..jerit kuat gile nnt..haaaa~tatau :0

all da best 4 da last paper 4 yumakomatsuki esok..utk kecap yg 2nd last paper..utk purplelish??xstat2 lagi:(

*purplelish*

Binafsha's said...

to purplelish:

nanti kiter pasang lagu teddy bear tu tiap2 ari utk hilangkan rndu kat u..

haha..

rindula nnti...gudluck exam deh by the way..

kecap~

Binafsha's said...

kecap~

ish,tedy2 nih..sensitif la..hahaha
terigt deh..:)

tuhla..gonna miss both of u dear
thx 4 da wish~

*purplelish*

Anonymous said...

kecap ;
setelah sekian lama menyepi ^_~
eyp,rasa macam sebelum tinggal 10 hari lagi kecap dah macam tu,hehe...

yumako matsuki ;
even kita balik malaysia,bukan balik cuti je kan??hoho...
takpe,yang kat jordan tu insha allah sume akan terjaga~

purplelish ;
selamat tinggal!!huhu,taklah...
jangan sedih-sedih..pejam,celik,pejam,celik,dah berlalu 30 hari tu (36 hari sebenarnya ^_~)
yang penting kita manfaatkan betul-betul 'cuti' kita dengan benda-benda yang Dia suka

road to ramadhan...
ramadhan kareem,Allahu akram...
ramadhan yang sama,natijah yang berbeza...

take care sume~

::ifah::

:: Followers ::