SPOT THE DIFFERENCE!!!(^__^)

p/s:awan sangat chantekkk!!!(menjerit sekuat ati)

petang ni mood aku sangat baek~nape??ntah la..aku pon xtau nape...dan aku rasa sangat2 mahu menulis...hihiii..bukan senang nak rajin cmnih..



hari ni berangin!!!bagos sgt cuaca cmni..aku suke..pelik gak la coz skang ni tgh summer...+___+

awan sangat chantekk!!!...aku memang suke menonton awan ye tuan2 dan puan2..(lagi best kalo dapat tonton awan sambil baring kt atas padang)heheee..

aku x lambat gi klas ari ni...on time!!..hohoo~

ari ni xde la boring sangat,coz ade org teman aku gi cafe..nyum2..hihiii..

pendek kata,ari ni memang best la!!!senyum je memanjang...^__^


so,balek je klas aku terus turn on laptop..hope ari ni line ntenet oke..alhamdulillah...line dah oke!!kalo x,aku x leh la menulis post nih..huhuu..ari ni aku tanak tulis panjang2 sgt...(padahal dah banyak dah membebel kat atas tuh)..just want to write sumthin yg boleh buwat kita sumer berfikir sekejap..x memberatkan otak pon..yok baca~




--SPOT THE DIFFERENCE--


generally speaking,a crime is a crime

but,to be more precise

some "crimes" are more "crimes" than others

i mean...some crimes are crimes

and some crimes are crimes


killing Palestinian,for example is a crime

a thumb-size paragraph in some daily telegraph


killing a zionist however

is a crime

a front page cover in every newspaper

repeated over,and over,and over,and over,and over


now,can you see the difference??




::YUMAKO MATSUKI::

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

Binafsha's said...

ehem2??

gi cafe ngan siape?


naik coaster dgn siape???


p/s:byk persoalan siapa di atas kan..tetapi cube kite renungkan..siapa lagi akan mempedulikan saudara2 kita di palestin kalau bukan kita!!!!!=)

~purplelish~

Binafsha's said...

hehee...

ketiadaan siape2...~harap maklum~

naik coaster dgn pk cik arab,pk cik drebar,mak cik keje pejabat,blablablaaaa....hohoho0~

p/s:btul3(nada upin ipin)..kalo bukan kita,siape lg??sejarah mereka,sejarah kita..aqsa mereka,aqsa kita..kiblat mereka,kiblat kita jugak!!derita mereka???tepuk dada,tanya lah iman...saya mohon utk terusssss mencadang!!salam perdebatan~hahahaaaa...

::yumako matsuki::

Anonymous said...

aik?nak join team debate kami ke?
boleh3 ^_~
ahlan2!
hmm..Palestin sebahagian daripada kita,itu yang pasti!
3 hari lagi ROQS bakal berlangsung di Wisma Negeri Sembilan,insha allah...
terima kasih buat BKMNS dan yang lain2,hehe..
jom hadirkan diri dan hati!

penconteng.crayOn said...

di mana ada even seorang pun penduduk muslim,itulah tanah air muslim yang mesti kita pertahankan..remember?? :)

++yok2 hangatkan r0qs^__^++
selamat bekerja ya adik2 ;)

Binafsha's said...

yok2 kite hangatkan ROQS 2009 di musim summer yg sememangnye dah hangat nih..ho0ho0~

ayuh kwn2~^___^

::yumako matsuki::

:: Followers ::