pertama,kedua...

pertama-tamanya,

aku nak cakap..aku rindu gila-gila kt farah n mimi..
pg td,bru je kak wa pulang ke malaysia..aku TERtunaikan hajat kak wa yang die request beberapa minggu yg lepas sebelum 13/9 nih..die nk aku nanges..dan...aku dah pun menanges..
aku tatau nk ckp cmne..aku kehilangan seorang lagi kakak senior yg sgt2 byk beri tunjuk ajar pade aku..aku xbukak2 pintu bilik farah sejak die balik..aku tkot aku cm sedeyh bile duk dlm bilik tuh..tuhla tempat kami ber3 me'lepak'..hihi..[rindu mode]..so,bru je bape ari lepas,aku bukak pintu tuh..aku sedih..haha~mcm kene tinggal plak :p...skrg nih,adik2 nih duduk bilik tuh tau..nanti aku adjust ok? :)


keduanya,

aku cam penat sekarang..
siang ke jamiah..
malam di wisma..
meeting muhasabah x pegi2..serbe slh sgt2..
smpai mcm ade org pndang len kat aku..cmne eh??
aku dh mntk maaf..
tp aku tataula..
aku fhm..mesti org atsn marah..
tp aku x terlarat..
mase tido aku pun x btol~

yaAllah...sabar!


korg,

ayh ibu baik sangat2 ;)
nih pic dorg tyme kt jami'ah..duk uruskan tasjil dorg skrg nih..esok dorg kafa'ah pulak..peramah adik2 nih..sempoi2 aja :D..balikla cepat:(..macam2 bende nk story ...korg,kem slm kt family k..dh nk ghaye nih..jage diri tau..rindu korg..syg korg..


akhirnya,

aku CAM serabut~

errrrr-cam rahsia..hahahaha :D

p/s:rindu picka jgk skrg :((

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

9 comments:

anafarhana said...

askm..
ala..siannya kna tinggal..jgn sedih2 ye..farah ni..napa tak bawa milah dlm hand luggage..huhu..sian dia..

bt korg..slm ramadhn n smoga bsmngt kjar lailatulqadar..insyaallah..

ni kira kad raya gak ler ye..slmt ari rya n maap zhir btin ye!!..

Binafsha's said...

alahai...milaa!!sedihnya..

siyes ke ko x penah bukak blk ak sejak ak blk??waaa...xsangka..hihii
msti ko terkejut tngok keadaan blk ak an??hihi

xpe2...biar je adik2 ni duduk blk ak tu dlu..ko tunjuk gmbar ak yg comel tau..huhu..xsabar nk jmpe dorg..bagus2..sempoi itu best~:)

sedihnye..x dpt nk jmpe ayah n ibu mesir..:( krm slm dgn mereka ok..ak ni ydpah yg x berguna..hahaa

ayah ko ade kol ak ari tu..nk bg tiket ko..huhu..nnt ak pass kain bju ko tu ea..

wei,ak da bli bju raye..yeyea!!
tapi kan...kaler merah..hahaha..
tapi..entah la.xde la merah menyala pon..merah2 maroon kot..chantek!!hoho..nnti ak tnjuk kt ko ea

p/s: ak rindu ko jugak..esok ak n mimi nk gi umah kak hajar..iftor same2..then nk shoping sket..hihi..take care k!kem slm sumer kt mu'tah tu..xlame lg kami blk..sayonara~

Binafsha's said...

nak spongebob!!!!
besday ak xlame lg belikan!!hihihi
xmalu kn ak..nk request2 plak..hoho

Anonymous said...

chaiyo'!!!

huhu, rindu kak farhana ^_~

eyp yumako matsuki nih, anda kan serius dan syadid, behave semula, cepat!! hoho

kak kamilah

nuthing else to say except then tenang2 aje n do'a banyak2

apa2pun, jangan buat sume sorang2

faiz n kak akma ada

adik2 baru ada

so

insha allah khoir

do'akan kami yang agak serabut jugak kat malaysia nih!!

addooooiii

hmmm

Anonymous said...

rabbuna yuqawwik!!insyaAllah

p/s-cam kenal je ayat "cam rahsia" tu.haha.da tepengaruh ngan adik2 ke??

kirim salam dgn semua di sana :)
nex week akk balik,ade rezki igt nk turun mu'tah~

Binafsha's said...

kak fana-
salam ramadhan too sis..
hoho~kad ghaye pertama la mcmtuh :D..
take care sis..chaiyuk in ur study k?

fara-
yup,siyes..xpenah bukak?handal x?hihi..kalau x 2,asek2 landing situ kan;)?hehe..

tapi,aritu..aku dh bkak..then,aku 'ubah'..jgn mrh ek?aku cube buat yg terbek utk bilik ko..hehe..

oryte,dorg dh tgok pic2 ko n mimi kt almari tuh..aku pun de je cte mcm2 psl korg..sumenye bek2 aje:D..jgn ghisau..hehe..

ouh,yeke?tuhla..smlm aku col umh,tp ckp ngan fatin je..die ckp,ayh aku cm nk gi umh ko dh..wei,kot ayh aku de pesan brg sket..xpe eh?sori nyusahkan..tempe itu penting!!!:P

hahahaha..aku cm nk gelak..hihi

wah~merah!ish ish..sakit mato den nnt..hihi..eyp,nk ole2!haha

ouh,ko nk spongebob?nnt2..aku cube carik..den nk buek..xroti..konola carik dlu yo!:)

huh..beshnye....akhirnye..dpt gk korg kuar sesame bile de kt msia..xpe2..korg jg diri leklok tau..syg korg ;)

ifah-
insyaAllah dear...i'll try my best:D
jgn ghisau k?
skrg nih,akma n faiz tgh settlekan sal internet..insyaAllah khoir..

jgn serabut2 k?
same2la kite serabut
walau kite jauh:D

take caye ye sume:D

[cptlah balik...]

sis nabila:

hahah..bukan terpengaruh..
tp dorg kelakar..
sket2 'cam rahsia''
haha..geli hati tgok gelagat masing2..oh.ek?
oryte..

nak trun..inform ye sis..
take care jugak kt sane..
kem slm family ye:)


thx sume :)

Noor Hidayah Adzman said...

tak pe kak mielah..
penat penat dahulu...
nanti ktorang masakkan untuk akk yer..hahaha...walau apepon...akak sangat baik...dan segala jasa akak tak dapat kami balas... terima kasih dan sayang kak mielah~~

Binafsha's said...

DAYAH-
alahai dik..
xpe,penat2 dengan korg
jugak..bukan org len pun ;)
okeyh2..nanti kite masak2 ea
utk raye nih..
jangan nanges2 tau..
nnt men bunge api jgk ats sutuh.

Binafsha's said...

mila!!
jangan sedey2..cubit kang..
haha..
kejap je kitorang balik..
kan2..
:p

:: Followers ::